Főoldal arrow Webáruház arrow Egészség arrow Gyógyhatású készítmények arrow Immunerősítők arrow Flavin 7 Prémium (200 ml)

Flavin 7 Prémium (200 ml)

Az emelt polifenol, flavonoid tartalom a kutatások szerint nagymértékben erősíti a vitaminok hasznosítását a szervezetben. Az antioxidáns aktivitása a perifériás vérben igazoltan 75-80%-ig képes a szabadgyököket megkötni, a rákkeltő anyagok hatását sem...
Részletes termékleírás
Ár:9 290 Ft
db
Szállítás: 3 nap
Kiszerelés:
200 ml
OÉTI: 26É
A(z)Flavin 7 Prémium (200 ml)leírása Vissza
Az emelt polifenol, flavonoid tartalom a kutatások szerint nagymértékben erősíti a vitaminok hasznosítását a szervezetben. Az antioxidáns aktivitása a perifériás vérben igazoltan 75-80%-ig képes a szabadgyököket megkötni, a rákkeltő anyagok hatását semlegesíteni.

Hét fajta gyümölcslé kivonat, magas polifenol/flavonoid, resveratrol (növényi antioxidáns) tartalommal.

Összetétel:
vörös szőlőlé, fekete cseresznyelé, feketeszeder-lé, fekete ribizlilé, bodzalé, szilvalé, almalé, alkohol (0,8% v/v).

Tápérték 10 ml-ként
Energia: 9.9 kJ (2.35 kcal)
Fehérje: 0.07 g
Szénhidrát: 0.17 g
Zsír: 0.02 g
Össz polifenol: 100 mg
Ebből - flavonoid: 80 mg
- resveratrol: 0.16 mg
Alkohol: 0.8 % v/v

Felhasználási javaslat: 5 ml/nap, valamint igény és szükség szerint max. 10-20 ml/nap, több alkalomra elosztva. Fogyasztáskor 2 percig tartsa a nyelv alatt, majd nyelje le.

A Flavin 7-et a Crystal Institute Kft. -nél Szabó László fejlesztette ki, főiskolai és egyetemi kutatók segítségével. A Flavin 7 nem gyógyszer, csak természetes alapanyagokból készül, semmilyen tartósítószert nem tartalmaz.

A flavonoidoknak az egészség megőrzésében és a betegségek megelőzésében játszott szerepét az utóbbi évek tudományos kutatásai megkérdőjelezhetetlenné teszik. A vizsgálatok kimutatták a flavonoidok szívet és érrendszert védő, immunerősítő, daganatellenes, gyulladáscsökkentő, allergiaellenes, májregeneráló hatását. Egyetemi klinikán végzett állatkísérletek igazolják a terméknek a szív és érrendszer rizikófaktoraira (triglicerid, koleszterin, LDL, HDL), valamint az érszűkületekre és érelmeszesedésre kifejtett eredményes hatását.

A szabadgyökök rendkívül romboló hatásúak. Károsítják sejtjeinket, ami korai öregedéshez vezethet, csökkent immunműködést, gyulladásokat, végül degeneratív megbetegedéseket okoz. A szabadgyökök romboló hatásának csökkentésében a növényi antioxidánsok biológiai tevékenysége óriási jelentőségű, ezek az egészség megőrzésében felbecsülhetetlen értékű szövetségeseink. A kutatások hangsúlyozzák a resveratrol antioxidáns és mutáció ellenes megelőzésben, valamint a daganatok fejlődésének mindhárom szakaszában. A növényi antioxidánsok sejtfiatalítóak, a hagyományos kezelések mellékhatásait csökkentik. Jelenleg az ország több kórházában, klinikáján is végeznek a Flavin 7-tel kapcsolatos megfigyeléseket.
FigyelmeztetésVissza
Bioflavonoidok gyógyszerhatástani értékelése: A flavonoidok olyan polifenolos vegyületek, melyek számos biológiai hatással rendelkezhetnek: a flavonoidok jellegüktől függően lehetnek gyulladáscsökkentők, májvédők, vizelethajtók, fokozhatják a kapilláris rezisztenciát és elősegíthetik a vírusok, baktériumok, gombák által okozott megbetegedések leküzdését. Közös tulajdonságuk, hogy antioxidánsok képesek a szabadgyökök káros hatásainak részleges vagy teljes kivédésére. Számos állatkísérlet bizonyította, hogy a daganatos megbetegedések támogató terápiájában alkalmazott flavonoidok jótékony hatásúak, in vitro a rákos sejtek növekedését gátolják meg. 1. Szív-érrendszerre gyakorolt hatás: A koronária erek tágítása révén alkalmas a szív oxigénellátottságának biztosítására, így felhasználható a koronária erek sclerosisában, myocarditis, szívinfarktust követő állapotokban a támogató terápia részeként. 2. Lipid csökkentő aktivitás: Az atherosclerosis (érelmeszesedés) kialakulásához nagymértékben hozzájárul a szabadgyökök által előidézett LDL (kis sűrűségű lipoproteinek) oxidatív módosítása, melyet a flavonoidok képesek meggátolni. 3. Fekélygátló hatás: Jó hatásfokkal védik ki a gyomorsósav által okozott gyomor nyálkahártya károsodást. 4. Antioxidáns, gyulladáscsökkentő hatás: A kvercetin és a miricetin nagy hatékonysággal képes a szabadgyökök által közvetített, szervezetre káros oxidatív folyamatok megállítására illetve lassítására (lipid peroxidáció). 5. Májvédelem: A flavono lignánok májkárosodások (hepatitis, májcirrhozis, gyógyszermérgezések) esetén alkalmazhatók a terápia részeként. 6. Antineoplasztikus (tumorgátló) hatás: Intenzív kutatás folyik a flavonoidok sejt növekedésre kifejtett hatásának feltérképezésére. A kezdeti eredmények biztatóak. 7. Antimikróbás hatás: baktérium, vírusok és gombák által okozott megbetegedésekben javasolható a flavonoidok alkalmazása. A HIV vírusok és a herpes simplex vírus egyes törzsei ellen hatékonynak bizonyultak. 8. Szív-érrendszerre gyakorolt hatás: A koronária erek tágítása révén alkalmas a szív oxigénellátottságának biztosítására, így felhasználható a koronária erek sclerosisában, myocarditis, szívinfarktust követő állapotokban a támogató terápia részeként. 9. Lipid csökkentő aktivitás: Az atherosclerosis (érelmeszesedés) kialakulásához nagymértékben hozzájárul a szabadgyökök által előidézett LDL (kis sűrűségű lipoproteinek) oxidatív módosítása, melyet a flavonoidok képesek meggátolni. 10. Fekélygátló hatás: Jó hatásfokkal védik ki a gyomorsósav által okozott gyomor nyálkahártya károsodást. 11. Antioxidáns, gyulladáscsökkentő hatás: A kvercetin és a miricetin nagy hatékonysággal képes a szabadgyökök által közvetített, szervezetre káros oxidatív folyamatok megállítására illetve lassítására (lipid peroxidáció). 12. Májvédelem: A flavono lignánok májkárosodások (hepatitis, májcirrhozis, gyógyszermérgezések) esetén alkalmazhatók a terápia részeként. 13. Antineoplasztikus (tumorgátló) hatás: Intenzív kutatás folyik a flavonoidok sejt növekedésre kifejtett hatásának feltérképezésére. A kezdeti eredmények biztatóak. 14. Antimikróbás hatás: baktérium, vírusok és gombák által okozott megbetegedésekben javasolható a flavonoidok alkalmazása. A HIV vírusok és a herpes simplex vírus egyes törzsei ellen hatékonynak bizonyultak.
Tudnivalók
Az étrendkiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címke feliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe!