AKÁR INGYENES KISZÁLLÍTÁSSAL!
Ügyfélszolgálat: +36 (1) 510 0124
? Szállítási információk.
0 termék
0 Ft
A kosárban nincs termék.
x

Kapcsolódó cikkek

Vitaminhiány nyáron is? Miért?

A magyar népesség állandó vitaminhiányban szenved - állapítják meg az újabb és újabb vizsgálatok. Miért?
Bővebben »

Hialuron a gyönyőrű bőrért és erős ízületekért

Hialuron a gyönyörű, feszes bőrért és erős ízületekért
Bővebben »

Edzést segítő hatóanyagok

A sportolást segítő szerek piaca a legfertőzöttebb a fogyókúrás termékek után, itt van a legtöbb pénzkicsaló, hamisan ígérgető termék, amelyek hatástalanok, vagy egyenesen károsak, csak kidobjuk rájuk a drága pénzt. Melyek azok a termékek, amelyek ténylegesen segítenek?
Bővebben »

Ízületi fájdalmak - mit tegyünk

2019.05.07 Máté Csongor

A Consumer Reports, Amerika egyik legnagyobb fogyasztóvédelmi szervezete átnézte a tudományos kutatási eredményeket azzal kapcsolatban, hogy mi segít leginkább az ízületi fájdalmak enyhítésében, majd megkérdezett több ezer embert, hogy rajtuk tényleg segített-e? Összefoglaltuk Önöknek az eredményeket.

A Consumer Reports, Amerika egyik legnagyobb fogyasztóvédelmi szervezete átnézte a tudományos kutatási eredményeket azzal kapcsolatban, hogy mi segít leginkább az ízületi fájdalmak enyhítésében, majd megkérdezett több ezer embert, hogy rajtuk tényleg segített-e? Összefoglaltuk Önöknek az eredményeket:

-          Vigyázzunk a súlyunkra: 10%-nyi súlyfelesleg leadása 50%-kal is csökkentheti a terhelt ízületek fájdalmait (hát, csípő, térd). Itt írtunk bővebben a valóban hatásos fogyókúrás étrendkiegészítőkről, és hogy melyek azok, amik nem segítenek:   http://bit.ly/300Z3vG . Itt pedig arról írtunk, hogyan iktassuk ki a finomított cukrokat a fogyás érdekében: http://bit.ly/2VNtiHL

-          A vény nélküli fájdalomcsillapítók segítenek, de minél hosszabb ideig szedjük őket, annál több káros mellékhatásuk van a gyomorra, májra, belső vérzéseket okozhatnak. A megkérdezett majdnem 4000 ember 80%-a szerint a természetes, mellékhatások nélküli étrendkiegészítők is csökkentik a fájdalmat: a kurkuma, az omega-3, a zöldkagyló és az MSM tartalmú ermékek. Ezeket gyűjtöttük össze egy külön menübe Önöknek: http://bit.ly/2Hqx4xW

-          Együnk minél több halat és tenger gyümölcseit: ez nem csak fogyni segít, de az ízületi fájdalmakat is csökkenti. Magyarországon sajnos ez nehezen kivitelezhető, ha nem jutunk elég halhoz, pótoljuk ezeket az értékes tápanyagokat omega-3 és zöldkagyló kivonatokkal.

-          Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a fájdalom első jeleire kímélni kezdik az ízületet, nem mozognak egyáltalán: ez elsorvasztja az ízületek körüli izmokat, még nagyobb terhet téve az ízületekre. A kutatások azt mutatják, hogy az óvatos mozgás: úszás, biciklizés, séta karbantartják az izmokat, amelyek segítenek az ízületeknek tartani a testünket, ezáltal csökkentik a fájdalmat is. Messze a legjobb ilyen mozgás az úszás, ha tehetjük, minden héten kétszer-háromszor ússzunk vagy vízitornázzunk. A legjobban akkor járunk el, ha felkeresünk egy gyógytornászt, és az általa összeállított programot követjük. Azok szerint, akik ilyen programokat követnek, ez van olyan hatásos, mint a vény nélküli fájdalomcsillapítók.

-          Masszázs, akupunktúra (inkább a hátfájáson segít), gyógytorna, jóga, thai chi. Mindezeket sokan lenézik, pedig rengeteget tudnak segíteni azáltal, hogy karbantartják az ízületek körüli izmokat, amelyek így segítenek az ízületeknek tartani a testünket. A felmérés azt mutatta, hogy hátfájás és egyéb ízületi fájdalmak esetében egy képesítéssel rendelkező gyógytornász többet tud segíteni egy orvosnál, mert az orvosnak rengeteg mindent kell tudnia, a gyógytornász viszont csak erre a területre tud koncentrálni. Nagyon vigyázzunk, hogy minőségi képesítéssel rendelkező gyógytornászt válasszunk, vagy olyan orvost, aki erre a területre szakosodott.

-          Krémek: sokféleképpen reklámozzák a fájdalomcsillapító krémeket, ezeknek a legtöbbször a kámfor az alapanyaguk, ami hűsít, és csillapítja a fájdalmat. Ilyeneket itt talál:  http://bit.ly/2QcXc26