AKÁR INGYENES KISZÁLLÍTÁSSAL!
Ügyfélszolgálat: +36 (1) 510 0124
? Szállítási információk.
0 termék
0 Ft
A kosárban nincs termék.
x
Swanson ENERGIA BOMBA TR (60) KAPS

Akciós! Swanson ENERGIA BOMBA TR (60) KAPS

Márka: Swanson
  • folyamatos készletfeltöltés
  • kiszerelés: 60 db
Ezt a terméket jelenleg 2 vásárló nézi.
087614022147
Aktuális ár:
3 630 Ft
Egységár:
60,50 Ft / db
LEGOLCSÓBB SZÁLLÍTÁSI MÓD,
FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA
Termékleírás
Természetes, lassú felszívódású koffeinforrás, tablettánként 40 mg koffeinnel. Egy tabletta egy gyenge kávénak felel meg, 2 tabletta egy csésze átlagos kávéval egyenlő.

A fogyás, sportolás, fizikai és szellemi teljesítőképesség csodaszere.  Az EU és USA tudományos szervezetei egyetértenek a hatásosságát illetően:

-          Stimulálja a szervezetet, az izmokat és az agyat, csökkenti a fáradtságérzetet.

-          Növeli a szervezet energia-szintjét azáltal, hogy segíti a zsír bontását és kalóriát éget.

-          Csökkenti a fájdalomérzetet intenzív sporttevékenység során.

-          Javítja a memóriát és a szellemi teljesítőképességet.



Sportfelhasználás:

A koffein növeli a teljesítőképességet hosszan tartó sporttevékenységek során (futás, úszás, biciklizést, stb). Ennek köszönhetően szinte minden fogyókúrás- és sport-táplálékkiegészítőbe beleteszik, ahol a sok „csodaszer” között szerényen megbújva igazából ő felel azért, hogy többet tudunk futni, nagyobb súlyt tudunk megemelni vagy tovább tudunk dolgozni.

A koffeinnel két probléma van:

-          Legjelentősebb forrása a kávé, azonban így nem tudjuk szabályozni, hogy mennyi koffeint viszünk be a szervezetbe.  Nincsen semmi baj a reggeli kávéval, azonban sportoláshoz pontosabb adagolásra van szükség.

-          A szervezet hozzászokik a koffeinhez, ezért minél többet fogyasztunk belőle, idővel annál több kell majd belőle ugyanahhoz a hatáshoz.

 

Ne kezdjünk kávét inni csak azért, hogy tévézés közben bontsa nekünk a zsírt, mert nem így működik: csak akkor segít a zsírbontásban, ha szükségünk van energiára. Ezért sportolás előtt igyuk, mert hatása ekkor bontakozik ki igazán: többet, jobban tudunk mozogni általa, mint nélküle, több zsírt égetünk közben.



Aki nem kávézik, az nyugodtan kezdje 50mg koffeinnel edzés előtt félórával, majd óránként még 50 mg-ot fogyasszon. A rendszeres kávéfogyasztók nyugodtan kezdhetik 100-200 mg-mal edzés előtt és óránként még 100 mg-ot fogyaszthatnak. Napi 400-500 mg-ig biztonságos a koffeinfogyasztás, de fontos a fokozatosság, és hogy egyszerre ne igyunk 200-300 mg-nál többet, ugyanis ha egyszerre iszunk belőle sokat, szédülést, szívdobogást okozhat.



Szívbetegek kerüljék a koffeint, mert a szívet nem erősíti, csak elnyomja a természetes fáradtságérzetet, ezért a fokozott terhelés számukra veszélyes lehet. Ha baj van a szívünkkel, inkább galagonya, Q10, C és D vitamin készítményekkel javítsuk az állóképességünket.