AKÁR INGYENES KISZÁLLÍTÁSSAL!
Ügyfélszolgálat: +36 (1) 510 0124
? Szállítási információk.
0 termék
0 Ft
A kosárban nincs termék.
x

Flexi-Bar-Pro

Márka: Flexi-Bar
  • folyamatos készletfeltöltés
  • kiszerelés: 1 db
Ezt a terméket jelenleg 4 vásárló nézi.
LOG-000432-01
Aktuális ár:
24 879 Ft
Egységár:
24 879,00 Ft / db
LEGOLCSÓBB SZÁLLÍTÁSI MÓD,
FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA
Termékleírás
A Flexi-bar sokoldalúsága miatt legyőzhetetlen, mert használhatod erősítésre, zsírégetésre, vagy az állóképesség fejlesztésére.

A sportolótól a korosabb emberig mindenki használni tudja a Flexi-bar-t, amellyel egészségét szolgálja.

Ha egy sérülésből felépülsz és újra fejlődést szeretnél a sportban elérni, vagy csak nyitott vagy egy dinamikusan fejlődő fitness felé, akkor a Flexi-bar az amit keresel.

Mivel a Flexi-bar a teljes felső test mélyizomzatát foglalkoztatja, a rendszeres edzés gyors, érezhető tényleges változást hozhat. Az eredmény javuló testtartás és jelentősen csökkenő krónikus hátfájdalmak tünetegyüttesei.

Kezdetben nagyfokú erőkifejtést és koncentrációt igényel, hogy mozgásba hozd és tartsd a Flexi-bar-t.
Az idő elteltével egyre hosszabb ideig tudod mozgásban tartani (rezegtetni).
Ennek hatására fejlődnek a szenzomotoros képességek, ami a koordinációs képességek kulcsa.
Kezdő flexi-barosok először mindig a vállöv izmaival mozgatják a Flexi-bar-t, majd miután megtanulják tökéletes technikával mozgatni, a hát mélyizmai és a hasizmok lesznek az elsődleges mozgató izmok.

A rezgés egész testen keresztülhaladó egységes, excentrikus izomfeszülést eredményez az izmokban, olyan külső erő hatására, amit nem tud kontrollálni (ez nem más, mint maga a rezgés).
Ezek a mélyizmok jellemzően gyengék, anyagcseréjük lassú, ami a mozgásszegény életmódból, vagy egy hosszú ideig tartó azonos mozgásból fakad.

A Flexi-bar nem alkalmazható:
Akut ízületi problémák esetén,
a terhesség harmadik szakaszában ( harmadik trimeszter, hatodik hónaptól).

Edzés ajánlás:

Az edzést ajánlatos 10-15 percig 2-3 alkalommal egy héten végezni.
Gyorsabb, jobb eredményt produkál, mint egy hagyományos edzés, ezért jelentősen rövidebb az ajánlott edzés időtartama a megszokottnál!

A Flexi-Bar mozgatása (rezegtetése):

Állj egyenesen, vállaidat engedd le, stabilizáld a központodat úgy, hogy megfeszítve tartod a has és medence körüli izmokat.
Lélegezz egyenletesen.

Középen, a fogó részt, 6-8 vagy mind a 10 ujjaddal fogd.
A legfontosabb, hogy végig lazán tartsd a fogó részt, ne szorítsd.
Alacsony frekvenciával indítsd be a Flexi-Bar-t.
Érezd, hogy a rezgéstől a core izmaid megfeszülnek, miközben lazán tartod a karod, a könyökízület hajlított, fix és stabil marad.

Kezdetben nem biztos, hogy képes vagy mozgásban tartani a Flexi-Bar-t.
A koordináció folyamatosan fejleszthető, de kitartás kell hozzá.

A maximális eredmény eléréséhez hetente 3-szor 10-15 percen keresztül használd a Flexi-Bar-t.
A gyakorlatokat maximum 1 percig végezd folyamatosan.
Az egyes gyakorlatok között tarts szünetet.

Mindig megfelelő bemelegítéssel kezd a gyakorlást, olyan gyakorlatokkal, amelyek lassan emelik a pulzusodat.
Méret: 153 cm
Gyártási hely: Németország